SZKOLENIA ONLINE DLA PSYCHOTERAPEUTÓW PRACUJĄCYCH Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ

WYZWANIA DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY. SYTUACJE NIETYPOWE I NAUKA NA BŁĘDACH. Zofia Borska-Mędrzycka (13 STYCZNIA 2026)
WYZWANIA DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY. SYTUACJE NIETYPOWE I NAUKA NA BŁĘDACH. Zofia Borska-Mędrzycka (13 STYCZNIA 2026)

Praktyczne szkolenie, podczas którego dowiesz się, jak powinien wyglądać prawidłowo przeprowadzony proces diagnozy psychologicznej u dzieci i młodzieży.

PREMIERA na żywo 13 stycznia 2026

Jak stosować wywiad motywujący w przypadku używania substancji psychoaktywnych przez nastolatków. Sebastian Kaplan  (17 STYCZNIA 2026)
Jak stosować wywiad motywujący w przypadku używania substancji psychoaktywnych przez nastolatków. Sebastian Kaplan (17 STYCZNIA 2026)

To szkolenie prezentuje praktyczne narzędzia wywiadu motywującego, które są szczególnie pomocne w przypadku trudnych sesji z nastoletnimi pacjentami zmagającymi się z używaniem substancji psychoaktywnych.

Jak wykorzystać zabawę i naturalny język dziecka, aby ułatwić proces zdrowienia w przypadku dzieci, które doświadczają trudności związanych z traumą. Jennifer Baggerly
Jak wykorzystać zabawę i naturalny język dziecka, aby ułatwić proces zdrowienia w przypadku dzieci, które doświadczają trudności związanych z traumą. Jennifer Baggerly

Ten film ma na celu wyjaśnienie wpływu traumy na rozwój neurofizjologiczny i psychologiczny dzieci. Zaprezentowane zostały zasady pracy z dziećmi po traumie i różnorodne techniki TICCPT (Trauma informed child centered play therapy).

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
W jaki sposób w sprawdzają się trzy różne podejścia terapeutyczne w poradnictwie psychologicznym dla nastolatków. Mayumi Yamanaka Douglass, Sarah Archer, Navid Zamani
W jaki sposób w sprawdzają się trzy różne podejścia terapeutyczne w poradnictwie psychologicznym dla nastolatków. Mayumi Yamanaka Douglass, Sarah Archer, Navid Zamani

W tym szkoleniu przedstawiono trzy różne podejścia do doradztwa psychologicznego z nastolatką, która zmaga się ze stresem związanym ze szkołą, przyjaciółmi i życiem rodzinnym. Zaprezentowane w filmie sesje prezentują Terapię Narracyjną, CBT oraz Terapię Skoncentrowaną na Rozwiązaniu.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak w praktyce wdrażać techniki psychoterapii zabawą i stosować podejście relacyjne podczas sesji z dziećmi chorymi. Gerald Koocher
Jak w praktyce wdrażać techniki psychoterapii zabawą i stosować podejście relacyjne podczas sesji z dziećmi chorymi. Gerald Koocher

W tym szkoleniu pokazano prawdziwą sesję terapeutyczną z udziałem dziecięcego terapeuty Geralda Koochera i jego pięcioletniej pacjentki, która choruje fizycznie i ma wiele zmartwień.

Dowiedz się od eksperta w tej dziedzinie, jak jego pełne ciepła podejście relacyjne i techniki terapii zabawą pozwalają dzieciom dzielić się własnymi doświadczeniami dotyczącymi ich chorób.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak skutecznie stosować interwencje poprzez zabawę z neuroróżnorodnymi dziećmi i młodzieżą. Robert Jason Grant
Jak skutecznie stosować interwencje poprzez zabawę z neuroróżnorodnymi dziećmi i młodzieżą. Robert Jason Grant

Teorie i techniki oparte na deficytach często patologizują neurologiczne różnice powszechnie kojarzone ze spektrum autyzmu i ADHD, co skutkuje złymi wynikami w zakresie zdrowia psychicznego.

To szkolenie pokazuje, jak pomóc młodym neuroróżnorodnym osobom w rozwoju, stosując praktyki zabawy afirmujące neuroatypowość, które budują terapeutyczną więź poprzez poczucie sprawczości i współpracę — a wszystko to przy dobrej zabawie.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak w nurcie poznawczo-behawioralnym skutecznie pracować z napadami złości u dziecka. Prezentacja autentycznej sesji wraz z komentarzem. Bruce Masek
Jak w nurcie poznawczo-behawioralnym skutecznie pracować z napadami złości u dziecka. Prezentacja autentycznej sesji wraz z komentarzem. Bruce Masek

Bruce Masek prowadzi autentyczną sesję terapii poznawczo-behawioralnej z sześcioletnią dziewczynką i jej matką, aby zająć się niewłaściwym zachowaniem dziecka, po czym zostaje przeprowadza z nim rozmowa, w której odpowiada na pytania innych ekspertów.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak w pracy grupowej z nastolatkami stworzyć dla nich angażujące i bezpieczne środowisko, które pomoże im wykorzystać ich wewnętrzną siłę w budowaniu własnej tożsamości oraz relacji z rówieśnikami. Janice DeLucia-Waack, Allen Segrist
Jak w pracy grupowej z nastolatkami stworzyć dla nich angażujące i bezpieczne środowisko, które pomoże im wykorzystać ich wewnętrzną siłę w budowaniu własnej tożsamości oraz relacji z rówieśnikami. Janice DeLucia-Waack, Allen Segrist

W tym kompleksowym materiale wideo prezentującym na żywo grupę z udziałem prawdziwych uczniów szkół średnich, dwaj doświadczeni terapeuci grupowi dzielą się swoją rozległą wiedzą. Dzięki temu film ten jest pozycją obowiązkową zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają prowadzić grupy, jak i dla doświadczonych terapeutów grupowych, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Sam Steen - Mastery In Minutes ⏱️
Sam Steen - Mastery In Minutes ⏱️

Czas trwania: 12:45

Wersja językowa: polskie napisy

🌎 Oglądaj w ramach subskrypcji Dialoteka WORLD+PRO
Terapia oparta na rodzinie (FBT) w leczeniu anoreksji. Lisa Sabey, Ovidio Bermudez
Terapia oparta na rodzinie (FBT) w leczeniu anoreksji. Lisa Sabey, Ovidio Bermudez

Anoreksja ma najwyższy wskaźnik śmiertelności spośród wszystkich chorób psychicznych, jakich doświadczają nastolatki. W tym filmie o niszczycielskim wpływie anoreksji na rodziców zobacz, jak terapia oparta na rodzinie (FBT) aktywnie angażuje rodziców w skuteczne leczenie.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Sam Steen - Mastery In Minutes ⏱️
Sam Steen - Mastery In Minutes ⏱️

Czas trwania: 13:16

Wersja językowa: polskie napisy

🌎 Oglądaj w ramach subskrypcji Dialoteka WORLD+PRO
Jak w praktyce wygląda AutPlay® Therapy - terapia poprzez zabawę dla dzieci i nastolatków afirmująca neuroróżnorodność. Robert Jason Grant
Jak w praktyce wygląda AutPlay® Therapy - terapia poprzez zabawę dla dzieci i nastolatków afirmująca neuroróżnorodność. Robert Jason Grant

Dowiedz się, jak pomóc młodym neuroatypowym klientom rozwijać się, stosując praktyki zabawy potwierdzające neuroróżnorodność, które budują więź terapeutyczną i kładą nacisk na współpracę i walidację.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Cathy Cole - Mastery In Minutes ⏱️
Cathy Cole - Mastery In Minutes ⏱️

Czas trwania: 27:55

Wersja językowa: polskie napisy

🌎 Oglądaj w ramach subskrypcji Dialoteka WORLD+PRO
Sebastian Kaplan - Mastery In Minutes ⏱️
Sebastian Kaplan - Mastery In Minutes ⏱️

Czas trwania: 24:55

Wersja językowa: polskie napisy

🌎 Oglądaj w ramach subskrypcji Dialoteka WORLD+PRO
Praktyczne i konkretne wskazówki jak pracować z trudnymi przypadkami w terapii dziecięcej? Violet Oaklander
Praktyczne i konkretne wskazówki jak pracować z trudnymi przypadkami w terapii dziecięcej? Violet Oaklander

Podczas tej konsultacji na żywo uzyskasz obraz tego, jak Violet Oaklander pracuje z różnymi dziećmi. Jednocześnie zdobędziesz praktyczne umiejętności, które możesz natychmiast zastosować wobec swoich klientów.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak skutecznie prowadzić terapię z dziećmi? Poznaj 10 kreatywnych i interaktywnych technik, jakie proponują trzej doświadczeni terapeuci dziecięcy. Paris Goodyear-Brown, Scott Riviere, Janine Shelby
Jak skutecznie prowadzić terapię z dziećmi? Poznaj 10 kreatywnych i interaktywnych technik, jakie proponują trzej doświadczeni terapeuci dziecięcy. Paris Goodyear-Brown, Scott Riviere, Janine Shelby

Samo poznanie teorii rozwoju dziecka i terapii nie czyni nas lepszymi ani jeszcze skuteczniejszymi terapeutami dziecięcymi. Oglądaj i ucz się od utalentowanej trójki lekarzy dziecięcych, którzy demonstrują 10 zabawnych, kreatywnych i interaktywnych technik nawiązywania kontaktu z dziećmi i pomagania im w tym, jak radzić sobie ze smutkiem, złością, lękiem i traumą.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,6/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak wykorzystać zabawę w psychoterapii dzieci? Prezentacja przykładów z sesji prowadzonych przez mistrza terapii dziecięcej. Robin Walker
Jak wykorzystać zabawę w psychoterapii dzieci? Prezentacja przykładów z sesji prowadzonych przez mistrza terapii dziecięcej. Robin Walker

Dowiedz się od mistrza terapeuty dziecięcego Robina Walkera, dlaczego zabawa nie jest sposobem na nakłonienie dzieci do rozmowy o kwestiach terapeutycznych, ale w rzeczywistości jest głównym językiem terapii.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak pracować z dzieckiem nad stłumioną złością i innymi emocjami? Sesja w nurcie Gestalt. Violet Oaklander
Jak pracować z dzieckiem nad stłumioną złością i innymi emocjami? Sesja w nurcie Gestalt. Violet Oaklander

Obejrzyj terapeutkę dziecięcą Gestalt Violet Oaklander podczas rzeczywistej sesji doradczej z 13-letnim chłopcem, który ma trudności z wyrażaniem złości.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak pracować z dzieckiem, które przeżywa żałobę po utracie babci/dziadka? Sesja terapii w oparciu o teorie relacji z obiektem. David Scharff
Jak pracować z dzieckiem, które przeżywa żałobę po utracie babci/dziadka? Sesja terapii w oparciu o teorie relacji z obiektem. David Scharff

Zobacz, jak znany psychoterapeuta pracujący w oparciu o teorię relacji z obiektem - David Scharff - pracuje podczas rzeczywistej sesji konsultacyjnej z 11-letnim chłopcem, który opłakuje śmierć swojej babci.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,6/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak wspierać dzieci w eksploracji swoich zainteresowań i pasji poprzez arteterapię? Sesje treningowe mające na celu wspieranie dzieci w ułatwieniu im wyboru ścieżki kariery zawodowej na późniejszych etapach życia. Natalya A. Lindo, Peggy Ceballos
Jak wspierać dzieci w eksploracji swoich zainteresowań i pasji poprzez arteterapię? Sesje treningowe mające na celu wspieranie dzieci w ułatwieniu im wyboru ścieżki kariery zawodowej na późniejszych etapach życia. Natalya A. Lindo, Peggy Ceballos

Rozpocznij podróż swoich nastoletnich klientów po ścieżkach rozwoju kariery z CACCI, kreatywnym, opartym na zabawie programem szkolenia grupowego, zaprojektowanym, aby pomóc nastolatkom rozwijać samoświadomość i świadomość umiejętności.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 5/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak skutecznie pracować z dziećmi wykorzystując terapię skoncentrowaną na rozwiązaniach? Sesja terapii rodzin (mama z 2 dzieci). John J. Murphy
Jak skutecznie pracować z dziećmi wykorzystując terapię skoncentrowaną na rozwiązaniach? Sesja terapii rodzin (mama z 2 dzieci). John J. Murphy

Zobacz w akcji terapeutę dziecięcego pracującego metodą terapii skoncentrowanej na emocjach, Johna J. Murphy'ego, podczas rzeczywistej sesji konsultacyjnej z dwoma chłopcami i ich matką.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,6/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak pracować z rodziną, w której dziecko ma problem z uzależnieniem? Sesja terapii rodzin. Virginia Satir
Jak pracować z rodziną, w której dziecko ma problem z uzależnieniem? Sesja terapii rodzin. Virginia Satir

Zobacz jedną z najbardziej cenionych pionierek terapii rodzinnej w akcji! W tym filmie Virginia Satir stanowczo, ale z troską, konfrontuje dużą rodzinę z długotrwałym nadużywaniem substancji przez ich syna.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,7/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak prowadzić terapię z dzieckiem poprzez zabawę? Sesja z 5-latkiem. Terry Kottman
Jak prowadzić terapię z dzieckiem poprzez zabawę? Sesja z 5-latkiem. Terry Kottman

Zobacz jak pracuje terapeutka dziecięca Terry Kottman podczas rzeczywistej sesji terapii poprzez zabawę z 5-letnim chłopcem.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 5/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
JAK ZADBAĆ O DZIECKO GDY RODZICE SIĘ ROZWODZĄ? Magdalena Sękowska
JAK ZADBAĆ O DZIECKO GDY RODZICE SIĘ ROZWODZĄ? Magdalena Sękowska

"Rozmowa bogata w przykłady z pracy terapeuty, wysoka wartość merytoryczna"

Czas trwania: Czas trwania: 03:00:20

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
JAK PRACOWAĆ Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z ZABURZENIAMI OBSESYJNO-KOMPULSYWNYMI (OCD)? Iwona Popielarz
JAK PRACOWAĆ Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ Z ZABURZENIAMI OBSESYJNO-KOMPULSYWNYMI (OCD)? Iwona Popielarz

"Szkolenie było bardzo pouczające i treściwe, świetny wykład!"

Czas trwania: 02:59:58

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
JAK WSPIERAĆ RODZICÓW W WYCHOWANIU "TRUDNEGO" NASTOLATKA? dr Andrzej Śliwerski
JAK WSPIERAĆ RODZICÓW W WYCHOWANIU "TRUDNEGO" NASTOLATKA? dr Andrzej Śliwerski

"Merytoryczne treści poparte wiedzą naukową, ale i swoim własnym doświadczeniem. Mnóstwo wartościowych informacji".

Czas trwania: 03:01:20

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
JAK PRACOWAĆ Z TRAUMĄ U DZIECI POPRZEZ ZABAWĘ, WZMACNIANIE ZASOBÓW I PRACĘ Z CIAŁEM? Marta Piegat-Kaczmarczyk
JAK PRACOWAĆ Z TRAUMĄ U DZIECI POPRZEZ ZABAWĘ, WZMACNIANIE ZASOBÓW I PRACĘ Z CIAŁEM? Marta Piegat-Kaczmarczyk

"Ogrom przykładów z codziennej praktyki prowadzącej oraz niezwykła ilość cennej wiedzy".

Czas trwania: 03:00:37

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,95/5
JAK PRACOWAĆ Z NASTOLATKAMI NAD BOLESNYMI DOŚWIADCZENIAMI EMOCJONALNYMI WYKORZYSTUJĄC EFT-Y? Krzysztof Błażejewski
JAK PRACOWAĆ Z NASTOLATKAMI NAD BOLESNYMI DOŚWIADCZENIAMI EMOCJONALNYMI WYKORZYSTUJĄC EFT-Y? Krzysztof Błażejewski

"Świetny temat, prowadzący znakomicie ułożył szkolenie, wszystko było po kolei, zrozumiałe, świetnie dobrane materiały. Scenariusz na końcu genialny".

Czas trwania: 03:02:06

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
JAK SKUTECZNIE ANGAŻOWAĆ RODZICÓW W PSYCHOTERAPIĘ ICH DZIECI WYKORZYSTUJĄC TSR? Magdalena Szutarska
JAK SKUTECZNIE ANGAŻOWAĆ RODZICÓW W PSYCHOTERAPIĘ ICH DZIECI WYKORZYSTUJĄC TSR? Magdalena Szutarska

"Były podane przykłady z praktyki, konkretne sytuacje i sposoby radzenia sobie, przykłady narzędzi"

Czas trwania: 2:45:54

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,64/5
JAK ROZPOZNAWAĆ ZABURZENIA ZE SPEKTRUM AUTYZMU U DZIECI? Dr n. społ. Magdalena Markowska
JAK ROZPOZNAWAĆ ZABURZENIA ZE SPEKTRUM AUTYZMU U DZIECI? Dr n. społ. Magdalena Markowska

"Bardzo wysoki poziom merytoryczny, przykłady z codziennej pracy, wskazówki do wykorzystania. Otrzymałam wiele aktualnych informacji na temat autyzmu."

Czas trwania: 03:05:13

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
JAK PRZEPROWADZIĆ INTERWENCJE PO PRÓBIE SAMOBÓJCZEJ LUB SAMOBÓJSTWIE DZIECKA/NASTOLATKA? Małgorzata Łuba
JAK PRZEPROWADZIĆ INTERWENCJE PO PRÓBIE SAMOBÓJCZEJ LUB SAMOBÓJSTWIE DZIECKA/NASTOLATKA? Małgorzata Łuba

"Bardzo rzetelnie przygotowane szkolenie pod względem merytorycznym. Jasność przekazu autentyczność prowadzącej, ogromne doświadczenie i charyzma."

Czas trwania: 03:01:25

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
JAK PRZEPROWADZIĆ INTERWENCJĘ KRYZYSOWĄ WOBEC DZIECKA/NASTOLATKA, KTÓRY CHCE ODEBRAĆ SOBIE ŻYCIE? Lucyna Kicińska
JAK PRZEPROWADZIĆ INTERWENCJĘ KRYZYSOWĄ WOBEC DZIECKA/NASTOLATKA, KTÓRY CHCE ODEBRAĆ SOBIE ŻYCIE? Lucyna Kicińska

"Bardzo ciekawy wykład, prowadzony w interesujący sposób, chętnie się słuchało. Temat potrzebny, żeby głośno o nim mówić! Najbardziej konkretne szkolenie z tego tematu w którym brałam udział, dziękuję."

Czas trwania: 03:05:18

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
WSPIERANIE ROZWOJU I TERAPIA DZIECI Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU. Beata Chrzanowska-Pietraszuk
WSPIERANIE ROZWOJU I TERAPIA DZIECI Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU. Beata Chrzanowska-Pietraszuk

"Cudowna prowadząca. Marzę, żeby wszyscy dorośli mający do czynienia z dziećmi mieli tak wspierające podejście. Szkolenie było bardzo interesujące, zdobyłam dużo przydatnych informacji."

Czas trwania: 3:01:36

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
SAMOUSZKODZENIA U DZIECI I MŁODZIEŻY - JAK PRACOWAĆ JAKO PSYCHOLOG LUB PSYCHOTERAPEUTA? Małgorzata Łuba
SAMOUSZKODZENIA U DZIECI I MŁODZIEŻY - JAK PRACOWAĆ JAKO PSYCHOLOG LUB PSYCHOTERAPEUTA? Małgorzata Łuba

"Fantastyczne szkolenie, pełen profesjonalizm, doświadczenie prowadzącej jest jego największym atutem. Treści ważne, pomocne i bardzo użyteczne zwłaszcza w pracy gabinetowej, przynajmniej dla mnie. Dziękuję."

Czas trwania: 3:01:50

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
PRAKTYCZNE METODY PRACY Z TRAUMĄ RELACYJNĄ (TRAUMĄ TYPU II) U DZIECI I NASTOLATKÓW. Tomasz Bilicki
PRAKTYCZNE METODY PRACY Z TRAUMĄ RELACYJNĄ (TRAUMĄ TYPU II) U DZIECI I NASTOLATKÓW. Tomasz Bilicki

"Jestem pod wrażeniem ilością wartościowych treści przekazanych podczas szkolenia oraz niezwykle poruszona empatią i pełnym pasji zaangażowaniem Pana Tomka."

Czas trwania: 3:19:06

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
JAK PRACOWAĆ Z UZALEŻNIONĄ MŁODZIEŻĄ METODĄ TSR? Prof. Jacek Szczepkowski
JAK PRACOWAĆ Z UZALEŻNIONĄ MŁODZIEŻĄ METODĄ TSR? Prof. Jacek Szczepkowski

"Fantastyczne Szkolenie, dużo cennych i użytecznych informacji. Pełen profesjonalizm, wiedza i doświadczenie. Brawo dla prowadzącego."

Czas trwania: 2:59:53

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
JAK PRAWIDŁOWO DIAGNOZOWAĆ I WSPIERAĆ PACJENTA W TRANZYCJI W DYSFORII PŁCIOWEJ? Dr n. med. Aleksandra Jodko-Modlińska
JAK PRAWIDŁOWO DIAGNOZOWAĆ I WSPIERAĆ PACJENTA W TRANZYCJI W DYSFORII PŁCIOWEJ? Dr n. med. Aleksandra Jodko-Modlińska

"Bardzo cenna wiedza praktyczna w nowych zjawiskach społecznych. Interesujące zagadnienia przedstawione w ciekawy sposób."

Czas trwania: 3:01:44

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,6/5
CO KAŻDY TERAPEUTA POWINIEN WIEDZIEĆ O NIEPRAWIDŁOWO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ OSOBOWOŚCI U NASTOLATKÓW? Dr hab. n. med. Maciej Pilecki
CO KAŻDY TERAPEUTA POWINIEN WIEDZIEĆ O NIEPRAWIDŁOWO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ OSOBOWOŚCI U NASTOLATKÓW? Dr hab. n. med. Maciej Pilecki

"To wielki pożytek i przyjemność wysłuchać specjalisty o tak wielkiej wiedzy i doświadczeniu. Spotkanie bardzo inspirujące i motywujące do pracy."

Czas trwania: 2:57:42

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,6/5
JAK POSTĘPOWAĆ, KIEDY PACJENT ZGŁASZA, ŻE DOZNAJE PRZEMOCY W RODZINIE? Renata Durda
JAK POSTĘPOWAĆ, KIEDY PACJENT ZGŁASZA, ŻE DOZNAJE PRZEMOCY W RODZINIE? Renata Durda

"Bardzo ciekawe i niezwykle ważne spotkanie. Prowadząca w sposób konkretny i interesujący odniosła się do wielu kwestii, co niewątpliwie miało wpływ na odbiór tego trudnego tematu."

Czas trwania: 3:05:12

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,6/5
JAK PRACOWAĆ Z MŁODYMI OSOBAMI Z PROBLEMEM OTYŁOŚCI? Dr hab. Joanna Radoszewska
JAK PRACOWAĆ Z MŁODYMI OSOBAMI Z PROBLEMEM OTYŁOŚCI? Dr hab. Joanna Radoszewska

"Solidne przygotowanie i bardzo ciekawe treści, 100% merytoryki w szkoleniu. Dzięki niemu zobaczyłam otyłość u dzieci i młodzieży w szerszej perspektywie."

Czas trwania: 3:03:10

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,6/5

Zdobądź praktyczne doświadczenie.

Oglądaj jak prowadzą sesje najwybitniejsi.

Poszerz swój warsztat o techniki z wielu różnych nurtów.