Jak skutecznie prowadzić terapię z dziećmi?

Poznaj 10 kreatywnych i interaktywnych technik, jakie proponują trzej doświadczeni terapeuci dziecięcy.

Prowadzący: Paris Goodyear-Brown, Scott Riviere and Janine Shelby

Samo poznanie teorii rozwoju dziecka i terapii nie czyni nas lepszymi ani jeszcze skuteczniejszymi terapeutami dziecięcymi. Oglądaj i ucz się od utalentowanej trójki lekarzy dziecięcych, którzy demonstrują 10 zabawnych, kreatywnych i interaktywnych technik nawiązywania kontaktu z dziećmi i pomagania im w tym, jak radzić sobie ze smutkiem, złością, lękiem i traumą.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,6/5

Obejrzyj całe szkolenie:

🕐 Czas trwania: 01:04:49

🗓 Data premiery: 2004

🌎 Kraj produkcji: USA

💬 Wersja językowa: polskie napisy

Jak skutecznie prowadzić terapię z dziećmi?

Poznaj 10 kreatywnych i interaktywnych technik, jakie proponują trzej doświadczeni terapeuci dziecięcy.



Mówi się, że zabawa jest językiem dzieci, a zabawki ich słowami. Podglądając trzech mistrzowskich terapeutów dziecięcych w akcji, zwiększysz swoją płynność w posługiwaniu się tym językiem.

Techniki zademonstrowane w tym filmie są uporządkowane według problemów, z którymi najprawdopodobniej spotkasz się w codziennej pracy klinicznej z dziećmi. Choć praca terapeutyczna z dziećmi wymaga znacznie więcej niż tylko stosowania technik, oglądanie tych demonstracji zapewni Ci zestaw skutecznych narzędzi pozwalających poszerzyć Twój repertuar kliniczny.


Oglądając ten film:

  • Dowiesz się, jakie w terapii dzieci i młodzieży są skuteczne techniki radzenia sobie ze złością, ze stresem i lękiem.
  • Poznasz sposoby interwencji w leczeniu dzieci i młodzieży po traumie.
  • Zobaczysz prezentacje dziesięciu zabaw pomocnych w terapii dzieci i młodzieży.


Wszystkie szkolenia są certyfikowane i objęte patronatem merytorycznym
Szkoły Psychoterapii Dialog.

Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu:

Kliknij tutaj
Dużo ciekawych technik do wykorzystania w pracy z dziećmi.
Aneta
Zaprezentowano pakiet naprawdę inspirujących pomysłów/przydatnych technik.
Magdalena

Paris Goodyear-Brown

▶ Jest twórczynią modelu TraumaPlay™, założycielem i dyrektorem klinicznym Nurture House oraz dyrektorem wykonawczym Instytutu TraumaPlay™ .

Jest mówcą o międzynarodowej sławie, autorką i wybitną klinicystką. Chociaż przez ostatnie 25 lat specjalizowała się w leczeniu traum (wykorzystywanie seksualne, przemoc fizyczna, maltretowanie i zaniedbanie) oraz zaburzeń przywiązania, a także zaburzeń lękowych, często zapewnia pomoc dzieciom i nastolatkom rozzłoszczonym, rozregulowanym i przygnębionym.

Jest adiunktem na Uniwersytecie Vanderbilt, gościnnym wykładowcą na kilku uniwersytetach w środkowym Tennessee i podróżuje po całym świecie, pomagając klinicystom, rodzicom i nauczycielom lepiej służyć dzieciom. Szczególnie lubi integrować podejścia oparte na traumie. Jest certyfikowaną terapeutką EMDR. Jest ekspertem w dziedzinie rozwoju dziecka i często zapewnia konsultacje z rodzicami, aby im pomóc zarządzać problemami z zachowaniem ich dzieci i je rozwiązywać.

Scott Riviere

▶ Jest jednym z pierwszych w Luizjanie zarejestrowanych superwizorów-terapeutów terapii przez zabawę. Jest dyrektorem pierwszego Instytutu Terapii Zabawą w Luizjanie, gdzie jego praktyka jest ograniczona wyłącznie do dzieci i młodzieży w wieku 2–18 lat oraz ich rodzin.

▶ Scott ma ponad 25-letnie doświadczenie w radzeniu sobie z takimi problemami, jak żałoba i trauma, zaburzenia lękowe, ADHD, problemy behawioralne, zaburzenia przywiązania i zaburzenia ze spektrum autyzmu.

Janine Shelby

▶ Jest psychologiem zajmującym się stresem urazowym, przeszkolonym specjalistą medycyny sądowej przeprowadzającym wywiady z dziećmi oraz zarejestrowaną terapeutką zabaw i superwizorem.

Doktor Shelby rozpoczęła karierę jako dyrektor kliniczny Centrum Leczenia Gwałtu w Santa Monica-UCLA, gdzie nadzorowała ambulatoryjne usługi psychoterapii dorosłych. Usługi te obejmowały programy edukacji szkolnej i zapobiegania gwałtom, a także systemy reagowania kryzysowego dla ofiar napaści na tle seksualnym. Następnie pełniła funkcję dyrektora ds. szkoleń i głównego ankietera z zakresu medycyny sądowej w Departamencie Opieki nad dziećmi w Centrum Medycznym Harbor-UCLA.

Po przejściu na Wydział Psychiatrii i Nauk Biobehawioralnych jako profesor nadzwyczajny Janine założyła Klinikę Traumy Dziecięcej w Harbor-UCLA. Jej praca wywarła wpływ na klinicystów zajmujących się dziećmi, którzy chcą rozpoznać powszechne reakcje potraumatyczne, wdrożyć oparte na badaniach podejścia do opieki klinicznej oraz zapewnić interwencje potraumatyczne wrażliwe kulturowo i rozwojowo.

Jako konsultantka i działaczka humanitarna Janine Shelby pracowała i była wolontariuszką na szczeblu lokalnym, krajowym i w kilkunastu krajach za granicą po katastrofach, wojnach, terroryzmie i innych niekorzystnych zdarzeniach.