JAK ROZPOZNAWAĆ ZABURZENIA ZE SPEKTRUM AUTYZMU U DZIECI?

Praktyczne szkolenie, na którym dowiesz się, jak rozpoznawać wczesne oznaki spektrum autyzmu u dzieci, jak prawidłowo je diagnozować, odwołując się do najnowszych wytycznych opartych na ICD-11.

👤 Prowadząca: dr n. społ. Magdalena Markowska

🕐 Czas trwania: 03:05:13

⭐️ Ocena: 4,9/5

Obejrzyj całe szkolenie:

Jak rozpoznawać zaburzenia ze spektrum autyzmu u dzieci? Praktyczne szkolenie dla psychologów, psychoterapeutów i pedagogów


Oglądając szkolenie dowiesz się, jak prawidłowo różnicować spektrum autyzmu od innych zaburzeń i trudności rozwojowych (np. ADHD, mutyzmu, zespołu PANDAS, osobowość antyspołeczna), tak by diagnoza była poprawna. Po szkoleniu będziesz wiedzieć, jak uniknąć zjawiska nadmiernej diagnozy autyzmu lub braku diagnozy przy jego występowaniu.


Po obejrzeniu:

➡️ Dowiesz się, jakie są hipotezy powstawania autyzmu

➡️ Dowiesz się, jak może przejawiać się autyzm u małych dzieci i jak rozpoznawać wczesne objawy autyzmu

➡️ Dowiesz się, jak dokonać poprawnej diagnozy autyzmu w oparciu o ICD-11

➡️ Dowiesz się, jak różnicować spektrum autyzmu u dzieci od innych zaburzeń i trudności rozwojowych

➡️ Dowiesz się, jak unikać typowych błędów diagnostycznych związanych z diagnozą spektrum autyzmu u dzieci

➡️ Dowiesz się, w jaki sposób zaburzenia ze spektrum autyzmu mogą być maskowane i na co szczególnie warto zwracać uwagę

➡️ Dowiesz się, jakie znaczenie ma wczesna interwencja w przypadku dzieci ze spektrum autyzmu i w jaki sposób może ona spowodować redukcję części objawów i trudności

➡️ Poznasz przykłady pracy klinicznej związanej z diagnozą dzieci


DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

➡️ Dołącz do szkolenia, jeśli jesteś psychologiem lub psychoterapeutą pracującym z dziećmi i chcesz lepiej rozumieć wczesne objawy spektrum autyzmu oraz precyzyjnej diagnozować/ rozpoznawać to zaburzenie rozwojowe u dzieci.

➡️ W szkoleniu możesz uczestniczyć też jako student psychologii lub osoba, która jest zainteresowana tematem wczesnego rozpoznawania i diagnostyki spektrum autyzmu u dzieci.

UWAGA: Dostęp do każdego wykupionego szkolenia jest aktywny przez 90 dni od daty zakupu.

Interdyscyplinarne spojrzenie na spektrum autyzmu, różnorodna wiedza poparta dowodami, artykułami i materiałami video, które Pani Doktor polecała.
Tomasz
Uporządkowanie i pogłębienie wiadomości w zakresie diagnostyki - aktualne spojrzenie i ocena.
Jolanta
Bardzo ciekawe i merytoryczne spotkanie, poparte wieloma przykładami z praktyki, to bez wątpienia ogromna wartość.
Magdalena
Wszystkie szkolenia są certyfikowane i objęte patronatem merytorycznym
Szkoły Psychoterapii Dialog.

Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu:

Kliknij tutaj

dr n. społ. Magdalena Markowska


➡️ Jest doktorką nauk społecznych, psycholożką oraz podyplomową psycholożką kliniczną.

➡️ Jest współzałożycielką i prezeską Fundacji Instytut Da Vinci działającej na rzecz dzieci w spektrum autyzmu i ich rodzin oraz Niepublicznego Przedszkola Akademia Kota Leonarda, w którym opracowała autorską metodę edukacyjno-terapeutyczną do pracy z dziećmi w spektrum autyzmu.

➡️ Utworzyła Centrum Diagnozy i Terapii Koliber, w którym wraz z zespołem specjalistów zajmuje się diagnozą i terapią dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju oraz wsparciem osób dorosłych. Pedagogika i psychologia, a zwłaszcza psychologia kliniczna dają jej szerokie możliwości oddziaływania interdyscyplinarnego głównie w procesie diagnozy i wczesnej interwencji małego dziecka. 

➡️ Dydaktycznie i naukowo związana z Uczelnią Korczaka w Warszawie oraz Uniwersytetem WSB Merito.