⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
"Fantastyczne szkolenie, pełen profesjonalizm, doświadczenie prowadzącej jest jego największym atutem. Treści ważne, pomocne i bardzo użyteczne zwłaszcza w pracy gabinetowej, przynajmniej dla mnie. Dziękuję."
Czas trwania: 3:01:50
NA SZKOLENIU:
✔️ Dowiesz się, jak postępować w przypadku ujawnienia samouszkodzeń oraz jak wspierać właściwe postawy i zachowania opiekunów w reakcji na zachowania autoagresywne – konsekwencje zakazywania, nakazywania, pilnowania, tłumaczenia, karania za objawy.
✔️ Lepiej zrozumiesz, jak oszacować rozmiar samouszkodzeń oraz jak odkrywać ich funkcje na podstawie informacji z rozmowy i narzędzi kwestionariuszowych (ABUSI, FASM, ISAS).
✔️ Posłuchasz o tym, jak wykorzystać negatywne zachowania zastępcze jako sposób ograniczenia szkód dla zdrowia.
✔️ Poznasz sposoby postępowania postępować w przypadku zjawiska „zarażania się” samouszkodzeniami w grupie rówieśniczej w szkole.
✔️ Dowiesz się, jakie są wybrane metody terapii dialektyczno-behawioralnej – wsparcie w rozwijaniu umiejętności tolerowania dyskomfortu psychicznego i regulowania emocji u dziecka i nastolatka oraz komunikacji w rodzinie.
Ekspertka opowiada też o rozpowszechnieniu problemu samouszkodzeń wśród dzieci i młodzieży oraz przybliża temat związku między samouszkodzeniami a zachowaniami autodestrukcyjnymi. Mówi też o charakterystyce zjawiska – jak, po co i dlaczego (sygnały ostrzegawcze, rodzaje, formy, funkcje samouszkodzeń, czynniki ryzyka)?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
➡️ Dołącz do szkolenia, jeśli jesteś psychologiem lub psychoterapeutą niezależnie od nurtu i chcesz lepiej zrozumieć zjawisko zachowań autoagresywnych i skutecznych sposobów pracy z młodymi ludźmi.
➡️ W szkoleniu możesz uczestniczyć też jako student psychologii lub osoba zainteresowana skutecznymi formami pomocy psychologicznej i psychoterapeutycznej dzieciom i młodzieży wykazującymi zachowania autoagresywne.
➡️ Zapraszamy też nauczycieli, pedagogów i osoby, które na co dzień pracują z dziećmi lub młodzieżą.
📄 Jesteś psychoterapeutą Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej PTTPB? Wykorzystaj certyfikat ze szkolenia do przedłużenia swojego certyfikatu psychoterapeuty 📄
UWAGA: Dostęp do każdego wykupionego szkolenia jest aktywny przez 90 dni od daty zakupu.
Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu:
➡️ Suicydolożka, psycholożka, trenerka – „To Be”, “Życie warte jest rozmowy”. W ramach „To Be” (2be.edu.pl) oraz we współpracy m.in. z Ośrodkiem Rozwoju Edukacji, Centrum CBT, Fundacją ETOH prowadzi szkolenia dla szkół, placówek oświatowych i różnych instytucji pomocowych, o tym jak wspierać młode osoby z problemami emocjonalnymi i psychicznymi.
➡️ Członkini Polskiego Towarzystwa Suicydologicznego i zespołu roboczego ds. prewencji samobójstw i depresji przy Radzie ds. Zdrowia Publicznego w Ministerstwie Zdrowia. Jest zaangażowana w realizację kampanii „Życie warte jest rozmowy” (zwjr.pl). Jest ekspertką Biura ds.Zapobiegania Zachowaniom Samobójczym IPiN w Warszawie (zapobiegajmysamobojstwom.pl) i opracowuje rekomendacje dla szkół, dotyczące reagowania w obliczu zagrożenia suicydalnego.
➡️ Prowadzi zajęcia dydaktyczne w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na temat interwencji w kryzysie samobójczym oraz w Menadżerskiej Akademii Nauk Społecznych w Warszawie na temat psychologicznych podstaw zachowań samobójczych, postwencji i samouszkodzeń.
➡️ Współautorka książek: Interwencje po śmierci samobójczej – o znaczeniu i potrzebie działań postwencyjnych w szkole, Samouszkodzenia – zrozumieć, aby zapobiec, Interwencja kryzysowa. Wybrane zagadnienia, Młodzi w kryzysie, Pracownia rozwoju zawodowego nauczyciela.