PRAKTYCZNE METODY PRACY Z TRAUMĄ RELACYJNĄ (TRAUMĄ TYPU II) U DZIECI I NASTOLATKÓW.

⭐⭐⭐⭐⭐ 4,9/5

"Jestem pod wrażeniem ilością wartościowych treści przekazanych podczas szkolenia oraz niezwykle poruszona empatią i pełnym pasji zaangażowaniem Pana Tomka."

Czas trwania: 3:19:06

Praktyczne szkolenie, na którym poznasz metody pracy z traumą relacyjną (typu II) u dzieci i nastolatków.


PO SZKOLENIU:

✔️ Diagnozujesz traumę relacyjną, korzystając z kwestionariusza TAQ.

✔️ Znasz trzy metody pracy z traumą: terapię przedłużonej ekspozycji, terapię ericksonowską, terapię koherencji.

✔️ Znasz praktyczne przykłady pracy klinicznej.

✔️ Rozpoznajesz, w jaki sposób traumy zapisują się w ciele oraz jak pracować z ciałem w procesie terapii traumy.

✔️ Masz świadomość, jak doświadczanie traumy u dzieci i młodzieży wymyka się często powszechnym przekonaniom na temat traumy.

✔️ Rozumiesz, czym jest neuroafektywny model relacyjny i adaptacyjny styl przetrwania mający kluczowe znaczenie dla budowania relacji i zaspokajania potrzeb.

✔️ Wiesz, jakiego rodzaju traum doświadczają dzieci i młodzież.


Czy wiesz, że wg badań Van der Kolka ponad 90% traum, z jakimi stykamy się w psychoterapii to trauma relacyjna. Problemy młodych pacjentów, którzy otrzymują niejednoznaczne (“dziwne”) diagnozy, są często efektem traum relacyjnych?

Szkolenie uwzględnia sesję Q&A, która odbyła się na żywo, w trakcie premiery – dzięki temu możesz lepiej poznać praktyczne potrzeby i dylematy innych uczestników pracujących z traumą relacyjną.


DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

➡️ Dołącz do szkolenia, jeśli jesteś psychologiem, psychotraumatologiem lub psychoterapeutą niezależnie od nurtu i chcesz skutecznie pracować z dziećmi i młodzieżą z traumą relacyjną.

➡️ W szkoleniu możesz uczestniczyć też jako student psychologii lub osoba zainteresowana tematem traumy relacyjnej oraz pracą z dziećmi i młodzieżą.


📄 Jesteś psychoterapeutą Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej PTTPB? Wykorzystaj certyfikat ze szkolenia do przedłużenia swojego certyfikatu psychoterapeuty 📄


UWAGA: Dostęp do każdego wykupionego szkolenia jest aktywny przez 90 dni od daty zakupu.

Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu KLIKNIJ TUTAJ

Tomasz Bilicki


➡️ Pedagog, psychoterapeuta (1. stopień referencyjny), certyfikowany interwent kryzysowy (University of Maryland), psychotraumatolog.

➡️ Ukończył psychologię motywacji na Uniwersytecie SWPS, psychotraumatologię na Uniwersytecie Gdańskim oraz kilkaset godzin szkoleń w zakresie wsparcia i terapii.

➡️ Absolwent amerykańskiego programu szkoleniowego ICISF w modelu indywidualnej i grupowej interwencji kryzysowej CISM, zalecanego przez ONZ. Szkolił się także na Uniwersytecie w Nowym Jorku, Utrechcie i Harvarda.

➡️ Pracuje pod superwizją dra Michała Jasińskiego, certyfikowanego nauczyciela Coherence Psychology Institute w Barcelonie. Prowadzi konsultacje dla młodzieży w łódzkim punkcie interwencji kryzysowej i w ośrodku opieki psychologiczno-psychoterapeutycznej (1. stopień referencyjny).

➡️ Jest związany z Inicjatywą Restart, w ramach której szkoli osoby chcące się uczyć wsparcia osób, w szczególności dzieci i młodzieży, z traumą i w kryzysie.

OPINIE UCZESTNIKÓW

Naj naj najcudowniejsze szkolenie w dialogu na jakim byłam.
Paulina
Bardzo dobrze wykorzystany czas. Pan Tomasz to dla mnie wzór postawy psychoterapeuty, niezwykle empatyczny, wspierający, szukający zasobów, także w niestandardowy, oryginalny sposób. Było czuć wyraźnie, że prowadzący jest bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, ale szkolenie nie było "przeteoretyzowane", zawierało wartościowe odniesienie do praktyki bezpośrednio z gabinetu Pana Tomasza. Słuchałam z zaciekawieniem, nawet nie wiem kiedy te 3 godziny minęły. Pomimo trudnych tematów czułam się "zaopiekowana".
Danuta
Wspaniałe szkolenie, mega wiedza prowadzącego! Przydałby się cały cykl szkoleń z Panem Tomkiem, bo można go słuchać godzinami! Jestem pod wrażeniem ilością wartościowych treści przekazanych podczas szkolenia oraz niezwykle poruszona empatią i pełnym pasji zaangażowaniem Pana Tomka.
Aleksandra