Teorie i techniki oparte na deficytach często patologizują neurologiczne różnice powszechnie kojarzone ze spektrum autyzmu i ADHD, co skutkuje złymi wynikami w zakresie zdrowia psychicznego. To szkolenie pokazuje, jak pomóc młodym neuroróżnorodnym osobom w rozwoju, stosując praktyki zabawy afirmujące neuroatypowość, które budują terapeutyczną więź poprzez poczucie sprawczości i współpracę — a wszystko to przy dobrej zabawie
🕐 Czas trwania: 01:24:55
🗓 Data premiery: 2024
🌎 Kraj produkcji: USA
💬 Wersja językowa: polskie napisy
Odkryj interwencje przez zabawę, które identyfikują i wspierają podstawowe potrzeby, budują poczucie własnej wartości i wzmacniają dzieci i nastolatków z ADHD, spektrum autyzmu i innymi neuroatypowymi dziećmi.
Grant, twórca AutPlay Therapy, pokazuje, w jaki sposób terapia zabawą może być dostosowana do spotkania się z dziećmi neuroróżnorodnymi i nawiązania z nimi kontaktu w sposób, który szanuje ich indywidualne potrzeby i umiejętności.
Oglądając ten film:
Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu:
▶ Uzyskał stopień doktora w zakresie przywództwa edukacyjnego (ze szczególnym naciskiem na badania nad cechami przywódczymi dyrektorów ośrodków doradczych i klinik), tytuł magistra w zakresie poradnictwa psychologicznego oraz tytuł licencjata z psychologii. Jest licencjonowanym doradcą zawodowym i zarejestrowanym superwizorem terapii poprzez zabawę. Specjalizuję się w pracy z dziećmi, młodzieżą, rodzinami i dorosłymi, służąc przede wszystkim osobom neuroróżnorodnym (autyzm, ADHD, różnice sensoryczne, zaburzenia uczenia się, niepełnosprawności rozwojowe).
▶ Jest twórcą Terapii AutPlay®, zintegrowanej terapii rodzinnej, zaprojektowanej, aby pomóc zaspokoić potrzeby w zakresie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży z neuroróżnorodnością. Jest również przeszkolony w zakresie traumy oraz stosuje EMDR.
▶ Robert Jason Grant jest także autorem wielu publikacji, artykułów, rozdziałów książek i książek, w tym następujących tytułów: “The AutPlay® Therapy Handbook: Integrative Family Play Therapy with Neurodivergent Children”, “Understanding Sensory Differences: A Neurodiversity Affirming Guidebook for Children and Teens”, “Understanding Autism: A Neurodiversity Affirming Guidebook for Children and Teens’, “Understanding ADHD: A Neurodiversity Affirming Guidebook for Children and Teens”, “Implementing Play Therapy with Groups: Contemporary Issues in Practice”, “Play Therapy Theories and Perspectives: Diversity of Thought in the Field”.