TRAUMA/PTSD

Jak wykorzystać zabawę i naturalny język dziecka, aby ułatwić proces zdrowienia w przypadku dzieci, które doświadczają trudności związanych z traumą. Jennifer Baggerly
Jak wykorzystać zabawę i naturalny język dziecka, aby ułatwić proces zdrowienia w przypadku dzieci, które doświadczają trudności związanych z traumą. Jennifer Baggerly

Ten film ma na celu wyjaśnienie wpływu traumy na rozwój neurofizjologiczny i psychologiczny dzieci. Zaprezentowane zostały zasady pracy z dziećmi po traumie i różnorodne techniki TICCPT (Trauma informed child centered play therapy).

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
JAK PRACOWAĆ Z TRAUMĄ U DZIECI I MŁODZIEŻY? Kamila  Kuprowska-Stępień
JAK PRACOWAĆ Z TRAUMĄ U DZIECI I MŁODZIEŻY? Kamila Kuprowska-Stępień

Praktyczne szkolenie, podczas którego dowiesz się, jak prowadzić terapię dzieci – od wieku przedszkolnego do okresu nastoletniego – które doświadczyły różnego rodzaju traum.

Czas trwania: 02:55:43

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
Igor Rotberg - JAK W PRAKTYCE PRACOWAĆ Z PACJENTEM Z C-PTSD(TRAUMĄ ZŁOŻONĄ)? Sesja z pacjentem i omówienie
Igor Rotberg - JAK W PRAKTYCE PRACOWAĆ Z PACJENTEM Z C-PTSD(TRAUMĄ ZŁOŻONĄ)? Sesja z pacjentem i omówienie

Praktyczne szkolenie, podczas którego zobaczysz, jak w praktyce prowadzić sesję terapeutyczną z pacjentem z traumą złożoną

Czas trwania: 02:54:35

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,88/5
Ucz się od mistrzów: Co każdy terapeuta powinien wiedzieć, pracując z pacjentami z PTSD. Praktyczne wskazówki od Franka Ochberga na przykładzie leczenia weteranów. Frank Ochberg
Ucz się od mistrzów: Co każdy terapeuta powinien wiedzieć, pracując z pacjentami z PTSD. Praktyczne wskazówki od Franka Ochberga na przykładzie leczenia weteranów. Frank Ochberg

Wybitny ekspert Frank Ochberg omawia, jakie podstawowe zasoby mają psychoterapeuci w swoim zestawie narzędzi zawodowych, z których mogą korzystać przy leczeniu stresu pourazowego, a także jakie inne umiejętności warto zdobyć, by skuteczniej leczyć klientów zmagających się z traumą.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
TRAUMA UKRYTA - JAK JĄ DIAGNOZOWAĆ I JAK Z NIĄ PRACOWAĆ W GABINECIE? Prof. dr hab. Katarzyna Schier
TRAUMA UKRYTA - JAK JĄ DIAGNOZOWAĆ I JAK Z NIĄ PRACOWAĆ W GABINECIE? Prof. dr hab. Katarzyna Schier

"Spotkanie z Panią Profesor było wspaniałe i inspirujące. Cieszę się, że są w Polsce terapeuci z tak ogromną wiedzą, otwartym umysłem i chęcią dzielenia się swoją wiedzą."

Czas trwania: 01:32:13

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
JAK PRACOWAĆ Z CIAŁEM W PSYCHOTERAPII TRAUMY? SZKOLENIE DLA PSYCHOLOGÓW I PSYCHOTERAPEUTÓW. Sabina Sadecka
JAK PRACOWAĆ Z CIAŁEM W PSYCHOTERAPII TRAUMY? SZKOLENIE DLA PSYCHOLOGÓW I PSYCHOTERAPEUTÓW. Sabina Sadecka

"Dziękuję za to mega wartościowe spotkanie, moja głowa buzuje od inspiracji. Dużo wartościowych, praktycznych treści do wykorzystania we własnej praktyce terapeutycznej i w refleksji nad własnymi traumami."

Czas trwania: 05:03:28

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 5/5
Nowe sposoby myślenia o traumie i interwencje w rekonwalescencji po traumatycznym wydarzeniu. Bessel van der Kolk
Nowe sposoby myślenia o traumie i interwencje w rekonwalescencji po traumatycznym wydarzeniu. Bessel van der Kolk

Ceniony klinicysta, badacz i nauczyciel w dziedzinie zespołu stresu pourazowego oraz powiązanych zjawisk Bessel van der Kolk przedstawia, jak poprawić swoją skuteczność w leczeniu traumy, pamiętając, że „ciało zapamiętuje” urazy psychiczne.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Stephen Porges i Deb Dana - Mastery In Minutes ⏱️
Stephen Porges i Deb Dana - Mastery In Minutes ⏱️

Czas trwania: Część 1: 23:00, Część 2: 18:00

Wersja językowa: polskie napisy

🌎 Oglądaj w ramach subskrypcji Dialoteka WORLD+PRO
Arteterapia jako efektywna metoda w przypadkach spektrum autyzmu, PTSD, pacjentów onkologicznych oraz osób z chorobą Alzheimera. Judith Rubin, Eleanor Irwin
Arteterapia jako efektywna metoda w przypadkach spektrum autyzmu, PTSD, pacjentów onkologicznych oraz osób z chorobą Alzheimera. Judith Rubin, Eleanor Irwin

Oto rzadka okazja, aby zobaczyć, jak światowej klasy arteterapeucii i dramaterapeuci pracują z klientami z różnych środowisk, w tym z dorastającym chłopcem z zespołem Aspergera, rodzinami dotkniętymi chorobą nowotworową, pacjentem z chorobą Alzheimera i weteranami wojennymi.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak uzyskać niezbędne informacje diagnostyczne w przypadku zaburzeń adaptacyjnych, paniki, lęku uogólnionego i PTSD, jednocześnie nawiązując i utrzymując relację terapeutyczną. Jason Buckles
Jak uzyskać niezbędne informacje diagnostyczne w przypadku zaburzeń adaptacyjnych, paniki, lęku uogólnionego i PTSD, jednocześnie nawiązując i utrzymując relację terapeutyczną. Jason Buckles

Ten film, drugi z serii nagrań przedstawiających i omawiających wywiady psychodiagnostyczne, przybliża rozpoznawanie zaburzeń powszechnych w populacjach klinicznych, z szeregiem objawów, których każdy doświadczył, przynajmniej w łagodnych postaciach po prostu jako człowiek.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Ucz się od mistrzów - Jak leczyć traumę metodą Somatic Experiencing (SE)? Sesja terapeutyczna. Peter Levine
Ucz się od mistrzów - Jak leczyć traumę metodą Somatic Experiencing (SE)? Sesja terapeutyczna. Peter Levine

Terapeuci wiedzą, jak trudne może być pomaganie klientom w wyleczeniu traumy, szczególnie w przypadku stosowania tradycyjnego podejścia poznawczego lub zorientowanego na wgląd. Naucz się skutecznych technik leczenia traumy od Petera Levine’a, twórcy Somatic Experiencing®, który demonstruje swoją zorientowaną na ciało terapię traumy z weteranem wojny w Iraku, u którego zdiagnozowano ciężki zespół stresu pourazowego (PTSD).

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak pomóc pacjentowi poradzić sobie z samobójstwem osoby bliskiej na jego oczach? Sesja terapeutyczna w nurcie terapii racjonalno-emotywnej prowadzonej przez jej twórcę. Albert Ellis
Jak pomóc pacjentowi poradzić sobie z samobójstwem osoby bliskiej na jego oczach? Sesja terapeutyczna w nurcie terapii racjonalno-emotywnej prowadzonej przez jej twórcę. Albert Ellis

Naucz się korzystać z terapii racjonalno-emotywnej (REBT) od terapeuty, który rozwinął tę metodę podczas sesji terapeutycznej z Roseanne, której mąż dziesięć lat temu popełnił samobójstwo na oczach jej i jej córeczki.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,6/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak pracować z pacjentami z PTSD? Sesja terapeutyczna prowadzona z weteranem wojennym. Frank Ochberg
Jak pracować z pacjentami z PTSD? Sesja terapeutyczna prowadzona z weteranem wojennym. Frank Ochberg

Obejrzyj dwuletni proces terapeutyczny weterana zmagającego się z przewlekłym zespołem stresu pourazowego i zwiększ swoje umiejętności w pracy z osobami po traumatycznych przeżyciach.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,95/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
Jak uzdrawiać skutki nadużyć i przemocy doświadczanych w dzieciństwie poprzez psychodramę? Sesja psychodramy. Tian Dayton
Jak uzdrawiać skutki nadużyć i przemocy doświadczanych w dzieciństwie poprzez psychodramę? Sesja psychodramy. Tian Dayton

Psychodramatystka Tian Dayton demonstruje w tym pokazie na żywo, jak psychodrama może leczyć skutki znęcania się w wieku dziecięcym.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,85/5

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł
JAK PRACOWAĆ Z OSOBAMI, KTÓRE DOŚWIADCZYŁY OKOŁOPORODOWEJ STRATY DZIECKA? Izabela Barton-Smoczyńska
JAK PRACOWAĆ Z OSOBAMI, KTÓRE DOŚWIADCZYŁY OKOŁOPORODOWEJ STRATY DZIECKA? Izabela Barton-Smoczyńska

"Spotkanie było bardzo konkretne. Szczególnie jestem wdzięczna za przykłady jak pracować z osobami doświadczającymi okołoporodowej straty dziecka. Nie jest to moje pierwsze szkolenie w tym temacie i zawsze brakowało mi oparcia o przykłady i tego, jak wiedzę teoretyczną przełożyć na praktyczną pracę z pacjentką. Tutaj to znalazłam."

Czas trwania: 3:03:11

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
CO KAŻDY TERAPEUTA POWINIEN WIEDZIEĆ O PRACY Z PACJENTEM Z TRAUMĄ SEKSUALNĄ? Małgorzata Bajko
CO KAŻDY TERAPEUTA POWINIEN WIEDZIEĆ O PRACY Z PACJENTEM Z TRAUMĄ SEKSUALNĄ? Małgorzata Bajko

"Bardzo wysoki poziom merytoryczny, mnóstwo merytorycznych treści. Bardzo ważny temat - dużo nowych informacji."

Czas trwania: 03:05:06

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
JAK PRACOWAĆ Z TRAUMĄ U DZIECI POPRZEZ ZABAWĘ, WZMACNIANIE ZASOBÓW I PRACĘ Z CIAŁEM? Marta Piegat-Kaczmarczyk
JAK PRACOWAĆ Z TRAUMĄ U DZIECI POPRZEZ ZABAWĘ, WZMACNIANIE ZASOBÓW I PRACĘ Z CIAŁEM? Marta Piegat-Kaczmarczyk

"Ogrom przykładów z codziennej praktyki prowadzącej oraz niezwykła ilość cennej wiedzy".

Czas trwania: 03:00:37

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,95/5
JAK PRACOWAĆ Z PACJENTKAMI Z DEPRESJĄ OKOŁOPORODOWĄ? Anna Nykiel
JAK PRACOWAĆ Z PACJENTKAMI Z DEPRESJĄ OKOŁOPORODOWĄ? Anna Nykiel

"Kompleksowe opracowanie tematu z wielu stron, duża wiedza prowadzącej."

Czas trwania: 03:08:56

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,65/5
JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM ZE ZŁOŻONYM ZESPOŁEM STRESU POURAZOWEGO (C-PTSD)? Igor Rotberg
JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM ZE ZŁOŻONYM ZESPOŁEM STRESU POURAZOWEGO (C-PTSD)? Igor Rotberg

"Duża ilość przekazanej wiedzy. Wszystko fachowo i ładnie przedstawione, poza ogromem wiedzy ważna jest też forma przekazu. Merytoryka poparta doświadczeniem"

Czas trwania: 03:01:29

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,85/5
JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM Z DYSOCJACYJNYM ZABURZENIEM TOŻSAMOŚCI? Izabela Barton-Smoczyńska
JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM Z DYSOCJACYJNYM ZABURZENIEM TOŻSAMOŚCI? Izabela Barton-Smoczyńska

"Bardzo wartościowe i inspirujące spotkanie. Kończę z wdzięcznością. Dziękuję!"

Czas trwania: 03:02:44

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
JAK PRACOWAĆ Z TRAUMĄ U OSÓB Z ZABURZENIEM OSOBOWOŚCI BORDERLINE? Magdalena Skuza
JAK PRACOWAĆ Z TRAUMĄ U OSÓB Z ZABURZENIEM OSOBOWOŚCI BORDERLINE? Magdalena Skuza

"Bardzo rzeczowe, konkretne, merytoryczne szkolenie, Pani prowadząca bardzo elastyczna i uwrażliwiająca na ważne kwestie. Dziękuję."

Czas trwania: 03:02:27

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
CO KAŻDY TERAPEUTA POWINIEN WIEDZIEĆ O TERAPII WSPOMAGANEJ MDMA? NAJNOWSZE WYNIKI BADAŃ I PRZYKŁADY WYKORZYSTANIA DOŚWIADCZEŃ PACJENTÓW DO CELÓW TERAPII. Dr n. hum. Katarzyna Grunt-Mejer
CO KAŻDY TERAPEUTA POWINIEN WIEDZIEĆ O TERAPII WSPOMAGANEJ MDMA? NAJNOWSZE WYNIKI BADAŃ I PRZYKŁADY WYKORZYSTANIA DOŚWIADCZEŃ PACJENTÓW DO CELÓW TERAPII. Dr n. hum. Katarzyna Grunt-Mejer

"Profesjonalizm prowadzącej, nowe informacje, przywołanie badań klinicznych, ukierunkowanie na proces terapeutyczny, przykłady, ćwiczenia."

Czas trwania: 03:00:28

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,7/5
TRAUMA. JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZMAWIAĆ Z PACJENTAMI O TRAUMIE? Izabela Barton-Smoczyńska
TRAUMA. JAK DIAGNOZOWAĆ I ROZMAWIAĆ Z PACJENTAMI O TRAUMIE? Izabela Barton-Smoczyńska

"Fantastyczne, głęboko poruszające spotkanie. Słuchałam z zaangażowaniem i przyswoiłam mnóstwo informacji - umysłem i sercem."

Czas trwania: 3:03:33

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
PACJENT PO TRAGICZNYM WYDARZENIU - SZKOLENIE PRACY Z TRAUMĄ PIERWSZEGO TYPU DLA PSYCHOTERAPEUTÓW. Izabela Barton-Smoczyńska, lek. Dorota Wojtłowska-Wiechetek
PACJENT PO TRAGICZNYM WYDARZENIU - SZKOLENIE PRACY Z TRAUMĄ PIERWSZEGO TYPU DLA PSYCHOTERAPEUTÓW. Izabela Barton-Smoczyńska, lek. Dorota Wojtłowska-Wiechetek

"Bardzo wartościowe, cenne spotkanie. Panie prowadzące spotkanie fantastycznie przygotowane i moc informacji uzyskałem. Fantastyczne szkolenie na trudny temat. Bardzo dziękuję."

Czas trwania: 3:06:37

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
PRAKTYCZNE METODY PRACY Z TRAUMĄ RELACYJNĄ (TRAUMĄ TYPU II) U DZIECI I NASTOLATKÓW. Tomasz Bilicki
PRAKTYCZNE METODY PRACY Z TRAUMĄ RELACYJNĄ (TRAUMĄ TYPU II) U DZIECI I NASTOLATKÓW. Tomasz Bilicki

"Jestem pod wrażeniem ilością wartościowych treści przekazanych podczas szkolenia oraz niezwykle poruszona empatią i pełnym pasji zaangażowaniem Pana Tomka."

Czas trwania: 3:19:06

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
JAK WSPIERAĆ I PRACOWAĆ TERAPEUTYCZNIE Z UCHODŹCAMI WOJENNYMI I OSOBAMI, KTÓRE IM POMAGAJĄ? Dr Lidia Zabłocka-Żytka
JAK WSPIERAĆ I PRACOWAĆ TERAPEUTYCZNIE Z UCHODŹCAMI WOJENNYMI I OSOBAMI, KTÓRE IM POMAGAJĄ? Dr Lidia Zabłocka-Żytka

"Niesamowicie istotne spotkanie, na pewno często będę wracać do nagrania! Szkolenie jest przygotowane fantastycznie – materiały do pobrania, informacje najpotrzebniejsze i podstawowe, świetnie poprowadzone."

Czas trwania: 3:03:47

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM Z ZABURZENIAMI DYSOCJACYJNYMI PO TRAUMIE? Dr n. hum. Agnieszka Widera-Wysoczańska
JAK PRACOWAĆ Z PACJENTEM Z ZABURZENIAMI DYSOCJACYJNYMI PO TRAUMIE? Dr n. hum. Agnieszka Widera-Wysoczańska

"Wspaniałe szkolenie, przepełnione treścią. Same konkrety. Jestem ogromnie wdzięczna za zaangażowanie prowadzącej."

Czas trwania: 3:10:25

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,8/5
INTERWENCJA KRYZYSOWA - JAK PRACOWAĆ Z OSOBĄ, KTÓRĄ DOTKNĘŁA NAGŁA TRAGEDIA? Izabela Barton-Smoczyńska
INTERWENCJA KRYZYSOWA - JAK PRACOWAĆ Z OSOBĄ, KTÓRĄ DOTKNĘŁA NAGŁA TRAGEDIA? Izabela Barton-Smoczyńska

"Pani Izabeli można słuchać godzinami! Niesamowita wiedza i umiejętność przekazywania jej, jestem oczarowana. Szkolenie było bardzo cenne, wzbogacające mnie o praktyczne zastosowania zdobytej wiedzy."

Czas trwania: 3:03:17

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,9/5
PRACA Z PACJENTEM, KTÓRY DOŚWIADCZYŁ WYKORZYSTANIA SEKSUALNEGO. Izabela Barton-Smoczyńska i Martyna Różycka
PRACA Z PACJENTEM, KTÓRY DOŚWIADCZYŁ WYKORZYSTANIA SEKSUALNEGO. Izabela Barton-Smoczyńska i Martyna Różycka

"Bardzo dużo ważnej treści na slajdach i dużo wartościowych "dopowiedzeń". Dawka dobrej wiedzy, przekazana w sposób zrozumiały, profesjonalny i komunikatywny."

Czas trwania: 3:06:27

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,7/5

Zdobądź praktyczne doświadczenie.

Oglądaj jak prowadzą sesje najwybitniejsi.

Poszerz swój warsztat o techniki z wielu różnych nurtów.