🗓 Data premiery: 13 styczeń 2026 (wtorek)
🕑 Czas trwania: 18:00 - 21:00
Dołącz na żywo lub obejrzyj nagranie
OGLĄDAJĄC SZKOLENIE:
➡️Szkolenie ma formę skoncentrowanego wykładu eksperckiego (masterclass), podczas którego Zofia Borska-Mądrzycka podzieli się swoją metodologią pracy i analizą przypadków, bez części warsztatowej.
I. RODZIC I KONTEKST (Fundamenty i EBM)
Poznasz model współpracy z rodzicami oparty na aktualnych badaniach (EBM) i międzynarodowych standardach diagnostycznych.
Zrozumiesz mechanizmy budowania sojuszu diagnostycznego, które zwiększają rzetelność wywiadu i przestrzeganie zaleceń..
Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące komunikacji, w tym strategie przekazywania trudnych informacji w sposób wspierający system rodzinny.
II. DZIECKO I PROCES (Metodologia i elastyczność)
Poznasz specyfikę kontaktu diagnostycznego z dzieckiem i nastolatkiem, uwzględniając ograniczenia rozwojowe i emocjonalne.
Dowiesz się, jak prowadzić obserwację kliniczną w sytuacjach nietypowych, gdy użycie testów standaryzowanych jest utrudnione.
Nauczysz się dobierać metody diagnostyczne w sposób elastyczny – zależnie od wieku, trudności i możliwości pacjenta.
III. PRAKTYKA I REFLEKSJA (Analiza przypadków)
Prześledzisz krok po kroku proces wnioskowania diagnostycznego na podstawie dwóch złożonych studiów przypadku. (case studies).
Zobaczysz, jak integrować dane z różnych źródeł: wywiadu, obserwacji, dokumentacji oraz opinii specjalistów.
Zyskasz wgląd w proces analizy błędów i pułapek diagnostycznych — dowiesz się, co w omawianych przypadkach zadziałało, a jakie decyzje wymagałyby dziś korekty.
UWAGA! Szkolenie będzie nagrywane i każda osoba, która wykupi jednorazowy bilet, otrzyma 90-dniowy dostęp do nagrania. Osoby, które posiadają subskrypcję szkoleń, mają nieograniczony dostęp do nagrania ze szkolenia przez cały okres trwania ich subskrypcji.
Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu:
➡️Psycholog, diagnostka, wieloletnia wykładowczyni akademicka. Specjalizuje się w diagnozie neurorozwojowej (ADHD, spektrum autyzmu) dzieci i młodzieży. Łączy praktykę kliniczną z rzetelną wiedzą naukową (EBM).
Przez 15 lat prowadziła zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie Warszawskim, ucząc przyszłych psychologów m.in. prowadzenia wywiadu, psychologii rozwoju i metod badawczych. Jest certyfikowanym diagnostą (m.in. ADOS-2, STAT, SACS, ADI-R), absolwentką psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz studiów podyplomowych z wczesnej interwencji na APS. W pracy gabinetowej skupia się na rzetelnym procesie wnioskowania oraz psychoedukacji rodziców.
Ten film ma na celu wyjaśnienie wpływu traumy na rozwój neurofizjologiczny i psychologiczny dzieci. Zaprezentowane zostały zasady pracy z dziećmi po traumie i różnorodne techniki TICCPT (Trauma informed child centered play therapy).
Podczas tej konsultacji na żywo uzyskasz obraz tego, jak Violet Oaklander pracuje z różnymi dziećmi. Jednocześnie zdobędziesz praktyczne umiejętności, które możesz natychmiast zastosować wobec swoich klientów.