Praktyczne szkolenie, na którym poznasz narzędzia i techniki mindfulness, które warto stosować w pracy z pacjentami/klientami w gabinecie.
👤 Prowadzący: dr hab. n. med. Paweł Holas
🕐 Czas trwania: 03:02:51
⭐️ Ocena: 4,6/5
OGLĄDAJAC SZKOLENIE:
➡️ Poznasz mindfulness, dowiedz się, jak działa i jak rozwijać tę technikę.
➡️ Dowiesz się, w jaki szczególny sposób można integrować trening i techniki uważności do pracy w podejściu CBT i psychodynamicznym?
➡️ Zapoznasz się z podstawowymi technikami uważności do wykorzystania w gabinecie terapeuty.
➡️ Posłuchasz o tym, jakie korzyści przynosi stosowanie technik uważności, a jakie mogą być działania niepożądane?
➡️ Lepiej zrozumiesz, gdzie w życiu człowieka i w procesie terapii jest miejsce na uważność, czym jest mindfulness i jakie są kluczowe mechanizmy działania uważności?
➡️ Posłuchasz o transteoretycznym i transdiagnostycznym podejściu do terapii.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
➡️ Dołącz do szkolenia, jeśli jesteś psychologiem lub psychoterapeutą niezależnie od nurtu i chcesz dowiedzieć się, czym jest mindfulness oraz w jaki sposób trening uważności może być pomocny w pracy z ich pacjentami.
➡️ W szkoleniu możesz uczestniczyć też jako student psychologii lub osoba zainteresowana tematyką mindfulness i jego zastosowania w psychoterapii.
UWAGA: Dostęp do każdego wykupionego szkolenia jest aktywny przez 90 dni od daty zakupu.
Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu:
➡️ Nauczyciel uważności (MBSR, MBCT, MSC), psychoterapeuta i superwizor terapii poznawczo-behawioralnej, lekarz psychiatra i nauczyciel akademicki.
➡️ Na co dzień pracuje na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego gdzie obecnie kieruje Katedrą Neuropsychologii Klinicznej i Psychoterapii.
➡️ Współzałożyciel (2008r) i pierwszy prezes Polskiego Towarzystwa Mindfulness (www.mindfulness.com.pl). Uczeń Jona Kabat-Zinna twórcy MBSR, oraz Lindy Leurhapt u której w 2011 r ukończył kurs nauczycielski Programu Redukcji Stresu Opartego na Uważności (MBSR) oraz Terapii Poznawczej Opartej na Uważności (MBCT) prowadzony w ramach Institute for Mindfulness-Based Approaches (IMA).
➡️ Dodatkowo ukończył również kurs nauczycielski programu Uważne Samo-Współczucie ( (2011 – 2014 r., MSC, Mindful Self-Compassion). W latach 2019-2020 szkolenie nauczycielskie prowadzone przez Oxford Mindfulness Center (OMC), czyli ośrodek w którym powstało MBCT, z którym od tego czasu jest związany kierując w ramach Fundacji Rozwoju Mindfulness (https://fundacja-mindfulness.org) we współpracy z OMC szkoleniem nauczycielskim do certyfikatu MBCT w Polsce.
➡️ Kierownik studiów podyplomowych "Uważność i współczucie. Podstawy, badania i psychoterapia" na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
➡️ Członek międzynarodowej grupy wypracowującej standardy szkoleniowe i etyczne podejść opartych na uważności.