CZEGO WARTO NAUCZYĆ SIĘ OD TERAPEUTÓW KONTEKSTUALNEJ TERAPII SCHEMATÓW?

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,5/5

"Ciekawe spotkanie oraz temat - na pewno wrócę do nagrania. Poruszono wiele aspektów dotyczących terapii oraz pracy z pacjentem."

Czas trwania: 3:01:58

Praktyczne szkolenie, na którym poznasz najważniejsze techniki terapeutyczne Kontekstualnej Terapii Schematów.


NA SZKOLENIU:

✔️ Dowiesz się, jaka jest skuteczność KTS w pracy z pacjentami z zaburzeniami osobowości i dysregulacji emocji.

✔️ Poznasz praktyczne przykłady pracy klinicznej.

✔️ Lepiej zrozumiesz nowe modele trybów schematów.

✔️ Usłyszysz, jak KTS integruje terapię schematów z terapią akceptacji i zaangażowania?

✔️ Dowiesz się, czym jest i jak powstała Kontekstualna Terapia Schematów?

Poznaj Kontekstualną Terapię Schematów i zainspiruj się nią do własnej pracy z pacjentami.

Dowiedz się, w jaki sposób Kontekstualna Terapia Schematów pracuje z pacjentami z zaburzeniami osobowości i czemu jest to tak skuteczna metoda w leczeniu tego rodzaju zaburzeń.

Dowiedz się, jak powstała Kontekstualna Terapia Schematów, czym się charakteryzuje oraz jaki jest jej najcenniejszy wkład w szersze spektrum psychoterapii.


DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

➡️ Dołącz do szkolenia, jeśli jesteś psychologiem lub psychoterapeutą niezależnie od nurtu i chcesz lepiej poznać podstawy kontekstualnej terapii schematów oraz zainspirować się najbardziej skutecznymi metodami tego nurtu do własnej pracy z pacjentami.

➡️ W szkoleniu możesz uczestniczyć też jako student psychologii lub osoba zainteresowana tematem kontekstualnej terapii schematów.


📄 Jesteś psychoterapeutą Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej PTTPB? Wykorzystaj certyfikat ze szkolenia do przedłużenia swojego certyfikatu psychoterapeuty 📄


UWAGA: Dostęp do każdego wykupionego szkolenia jest aktywny przez 90 dni od daty zakupu.


Wszystkie szkolenia są certyfikowane i objęte patronatem merytorycznym
Szkoły Psychoterapii Dialog.

Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu:

Kliknij tutaj

Adam Elżanowski


➡ Jest magistrem psychologii, certyfikowanym psychoterapeutą poznawczo–behawioralnym (Certyfikat nr 500 PTTPB oraz certyfikowanym terapeutą European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (Europejski Certyfikat EABCT), w trakcie szkolenia podyplomowego – prowadzącego do uzyskania certyfikatu superwizora, dydaktyka w terapii poznawczo – behawioralnej.

➡ Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w pracy klinicznej, w tym pracy na oddziałach dziennych, poradni zdrowia psychicznego. Pracował m.in. w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii (zamknięty ośrodek leczenia dzieci i młodzieży z podwójną diagnozą), Centrum Psychoterapii (oddział dzienny zaburzeń lękowo – depresyjnych i PZP), Kliniczne Centrum Zdrowia Psychicznego, Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego (Oddział dzienny leczenia zaburzeń lękowo – depresyjnych, PZP).

➡ Poza pracą kliniczną zajmuję się dydaktyką. Współpracuję z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, (gdzie prowadzi zajęcia ze studentami medycyny, z zakresu psychologii/psychoterapii, w języku angielskim), Uniwersytetem SWPS, (prowadzi zajęcia ze studentami psychologii studiów dziennych oraz zaocznych z zakresu psychoterapii), Laboratorium Cogito (prowadzi moduł z psychoterapii poznawczo – behawioralnej w krakowskiej szkole psychoterapii). Ponadto sam organizuję szkolenia z psychoterapii ACT (Acceptance and Commitment Therapy) – 3 fali terapii poznawczo–behawioralnej, psychoterapii PTSD (zespół stresu pourazowego) metodą przedłużonej ekspozycji.

➡ Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB). Pracuję pod stałą superwizją.

OPINIE UCZESTNIKÓW

Ciekawe spotkanie oraz temat - na pewno wrócę do nagrania. Poruszono wiele aspektów dotyczących terapii oraz pracy z pacjentem, dla mnie, konieczne będzie usystematyzowanie informacji.
Marcin
Myślę, że temat jest tak obszerny, że trudno go było zmieścić w 3 godziny.
Małgorzata
Za dużo teorii dt. TS a za mało specyfiki kontekstualnej TS.
Magdalena