W części drugiej z serii poświęconej terapii żałoby i straty, John Sommers-Flanagan mistrzowsko prezentuje na żywo, jak skutecznie i wspólnie oceniać oraz interweniować w przypadku klientów z myślami samobójczymi na różnych etapach życia
🕐 Czas trwania: 02:17:15
🗓 Data premiery: 2018
🌎 Kraj produkcji: USA
💬 Wersja językowa: polskie napisy
W części drugiej z serii poświęconej terapii żałoby i straty, John Sommers-Flanagan mistrzowsko prezentuje na żywo, jak skutecznie i wspólnie oceniać oraz interweniować w przypadku klientów z myślami samobójczymi na różnych etapach życia. Najpierw pracuje z 15-latką, która doświadcza stresu z powodu konfliktu małżeńskiego rodziców, następnie z kobietą w średnim wieku, która niedawno straciła męża z powodu choroby, a wreszcie z 40-latką z silnymi myślami samobójczymi.
Oglądając ten film:
Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu:
▶ Jest profesorem doradztwa na Uniwersytecie Montana. Doktorat z psychologii uzyskał w 1986 roku, kończąc staż przeddoktorski w Upstate Medical Center w Syracuse w stanie Nowy Jork.
▶ Oprócz nauczania, badań i superwizji John prowadzi także małą niezależną praktykę. Wcześniej był konsultantem ds. zdrowia psychicznego w Trapper Creek Job Corps (2003–2014), pełnił funkcję dyrektora wykonawczego Families First Parenting Programs (1995–2003) i był współgospodarzem radiowego talk-show w Montana Public Radio zatytułowanego: „Co się dzieje z mężczyznami?” Jego pracę z młodzieżą i rodzicami uwieczniono w celach edukacyjnych w wielu różnych produkcjach wideo.
▶ John Sommers-Flanagan specjalizuje się przede wszystkim w pracy z dziećmi, rodzicami i rodzinami. Jest autorem lub współautorem ponad 100 publikacji specjalistycznych, w tym ośmiu książek takich jak, m.in.: “Tough Kids, Cool Counseling” (2007), “How to Listen so Parents will Talk and Talk so Parents will Listen” (2011), “Clinical Interviewing” (2017), “Counseling and Psychotherapy Theories in Context and Practice” (2018) i “Suicide Assessment and Treatment: A Strengths-Based Approach” (2021).