PROFIL EKSPERTKI:

Janice DeLucia-Waack

ZOBACZ SZKOLENIA PROWADZĄCEJ:

Jak w pracy grupowej z nastolatkami stworzyć dla nich angażujące i bezpieczne środowisko, które pomoże im wykorzystać ich wewnętrzną siłę w budowaniu własnej tożsamości oraz relacji z rówieśnikami. Janice DeLucia-Waack, Allen Segrist
Jak w pracy grupowej z nastolatkami stworzyć dla nich angażujące i bezpieczne środowisko, które pomoże im wykorzystać ich wewnętrzną siłę w budowaniu własnej tożsamości oraz relacji z rówieśnikami. Janice DeLucia-Waack, Allen Segrist

W tym kompleksowym materiale wideo prezentującym na żywo grupę z udziałem prawdziwych uczniów szkół średnich, dwaj doświadczeni terapeuci grupowi dzielą się swoją rozległą wiedzą. Dzięki temu film ten jest pozycją obowiązkową zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają prowadzić grupy, jak i dla doświadczonych terapeutów grupowych, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności.

🌎 obejrzyj w subskrypcji Dialoteka WORLD dostępnej za 159 zł

WIĘCEJ O EKSPERTCE:

▶Jest profesorem nadzwyczajnym i dyrektorem programu doradztwa szkolnego w Department of Counseling, School, and Educational Psychology na University at Buffalo, SUNY.

▶Jest również dyrektorem wykonawczym Association for Specialists in Group Work.

▶Jest byłym redaktorem Journal for Specialists in Group Work i członkiem American Counseling Association; Association for Specialists in Group Work (oddział ACA; oraz Group Psychology and Group Psychotherapy, oddział American Psychological Association.

▶Jest autorką/redaktorką dwóch książek: “Using Music in Children of Divorce Groups: A Session-By-Session Manual for Counselors” i “Multicultural Counseling and Training: Implications and Challenges for Practice”, a także współredaktorką/autorką trzech innych książek: “The Practice of Multicultural Group Work: Visions and Perspectives from the Field” (z Jeremiahem Donigianem), “Group Work Experts Share Their Favorite Activities: A Guide to Choosing”, “Planning, Conducting, and Processing” (z Karen Bridbord i Jennifer Kleiner), “School Counselors Share Their Favorite Activities: A Guide to Choosing, Planning, Conducting, and Processing” (z Louisą Foss, Judy Green, Kelli Wolfe-Stiltner), “How to Design a Group Plan” (z Amy Nitza). “School Counselors Share Their Favorite Classroom Guidance Activities” (z Faith Colvin, Sarah Korta, Katherine Maertin, Eric Martin i Lily Zawadski), “Leading psychoeducational groups: For children and adolescents”.