Wywodzi się z nurtu terapii poznawczo-behawioralnej i Dialogu Motywującego.
Obecnie zafascynowany III falą terapii behawioralnych, filozofią starożytną Grecji i buddyzmem.
Obecnie w pracy teoretycznej skupia się na integracji technik filozofii stoickiej i epikurejskiej oraz współczesnej psychoterapii.
Prezes fundacji Psycho-Edukacja, której celem jest promocja dobrostanu psychicznego w polskich szkołach.
Jest aktywnym członkiem ACBS, Stowarzyszenia ACBS Polska i Polskiego Towarzystwa Dialogu Motywującego.
Pracował m.in. w Ośrodku Interwencji Kryzysowej, Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Współautor książek „Depresja nastolatków. Jak ją rozpoznać, zrozumieć i pokonać?”, "Nastolatek a depresja. Praktyczny poradnik dla rodziców i młodzieży" oraz artykułów dotyczących terapii poznawczo-behawioralnej oraz problemów etycznych i społecznych.