⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ocena: 4,7/5
"Dużo praktycznej wiedzy, żywe prowadzenie i bardzo ciekawe wykorzystanie maskotek. Inspirujące i wartościowe spotkanie."
Czas trwania: 3:04:30
NA SZKOLENIU:
✔️ Dowiesz się, jak pracować z trybami przy użyciu maskotek oraz krzeseł w gabinecie.
✔️ Poznasz wybrane przykłady identyfikowania i pracy z trybami wprost z praktyki gabinetowej.
✔️ Przedstawimy w bardzo przejrzysty i praktyczny sposób, jak reakcja na „rozbudzone” schematy, generuje problemy w życiu pacjenta.
✔️ Dowiesz się, jak „układają się” tryby i na czym polega praca nad nimi dla wybranych zaburzeń osobowości.
✔️ Lepiej zrozumiesz, czym są tryby i jaka jest różnica między schematem a trybem oraz czym charakteryzuje się dany tryb.
W trakcie szkolenia poznasz przykłady pracy z konkretnymi trybami. Akcent zostanie położony na kreatywne użycie rekwizytów, m.in. krzeseł oraz maskotek, które mają za zadanie pomóc pacjentowi zrozumieć mechanizmy jego reagowania, odkryć źródła trudności, a także ułatwić wyrwanie się z dotychczasowych, niezdrowych sposobów radzenia sobie.
Praca z trybami schematów sprawdza się w pracy z wieloma zaburzeniami i interpersonalnymi trudnościami u pacjentów. Jest pomocna w przypadku pracy nad różnymi zaburzeniami osobowości, w tym narcystycznym oraz borderline. Przyjdź na szkolenie i zobacz, jak w praktyczny sposób można wykorzystać tę metodę pracy z wybranymi zaburzeniami osobowości.
Według terapii schematów tryb to odpowiedź na uruchomiony schemat. Te z kolei traktujemy jako zgeneralizowane doświadczenia z przeszłości, głównie z dzieciństwa, powstałe w wyniku interakcji z osobami znaczącymi. Kiedy jakaś aktualna sytuacja lub osoba uruchomi w nas schemat, np. wstydu i wadliwości, może za nią pójść automatyczna odpowiedź: emocjonalna (Wrażliwe Dziecko), poznawcza (Wewnętrzny Krytyk), a także na poziomie obronnego zachowania (Odłączony Obrońca - Perfekcjonista/Pracoholik).
Podczas szkolenia dowiesz się, jak identyfikować tryby i poprzez użycie maskotek oraz krzeseł pracować nad ich przekształcaniem - tak, by jak najczęściej aktywnym trybem był tryb Zdrowego Dorosłego, który w umiejętny, zrównoważony sposób zadba o potrzeby Wewnętrznego Dziecka.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
➡️ Dołącz do szkolenia, jeśli jesteś psychologiem lub psychoterapeutą 3 fali CBT, szczególnie początkującym lub średniozaawansowanym terapeutą schematów i chcesz poszerzyć swój warsztat o lepsze wykorzystanie rekwizytów w pracy gabinetowej.
➡️ W szkoleniu możesz uczestniczyć też jako student psychologii lub osoba zainteresowana pracą nad trybami wg terapii schematów oraz kreatywnymi sposobami wykorzystywania rekwizytów w psychoterapii.
Czy po zakupieniu szkolenia mogę otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu?
Szkolenia organizowane przez Szkołę Psychoterapii Dialog są certyfikowane. Certyfikat uczestnictwa może otrzymać także osoba, która nie brała udziału w danym szkoleniu na żywo, a korzystała z nagrania zamieszczonego na platformie www.dialoteka.pl
Aby dowiedzieć się jak uzyskać certyfikat z wykupionego szkolenia przejdź TUTAJ.
UWAGA: Dostęp do każdego wykupionego szkolenia jest aktywny przez 90 dni od daty zakupu.
➡️ Psycholożka i psychoterapeutka integratywna.
➡️ Pracuje indywidualnie z osobami dorosłymi, integrując perspektywę psychodynamiczną, systemową oraz terapię schematów. Poza pracą w gabinecie jest autorką „Psychonomii”, w ramach której psychoedukuje, recenzuje książki, pisze artykuły, a także z chęcią wspiera psychologiczne inicjatywy w postaci warsztatów i szkoleń.
➡️ Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, a także posiada tytuł magistra nauk społecznych o spec. komunikacja społeczna. Ukończyła również studia licencjackie na kierunku zarządzanie i marketing (spec. Reklama i PR).
➡️ Uzyskała dyplom 4,5-letniej szkoły psychoterapii pod przewodnictwem profesora Andrzeja Cechnickiego, atestowanej przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, którego również jestem członkiem.
➡️ W celu zachowania najwyższej dbałości o swój warsztat i pacjentów, swoją pracę poddaje stałej superwizji.