Jak w praktyce stosować wywiad motywujący, aby pomóc nawet opornym klientom we wprowadzaniu zmian

Prowadzący: Cathy Cole

Szkolenie prezentuje techniki, dzięki którym interakcje z klientami będą o wiele bardziej efektywne. Wywiad motywujący przede wszystkim uczy, jak nie przeszkadzać i naprawdę słuchać swoich klientów, a także uniknąć odruchu naprawiania, co jest często jednym z największych wyzwań, z jakimi spotykają się profesjonaliści.

Obejrzyj całe szkolenie:

🕐 Czas trwania: 02:16:00

🗓 Data premiery: 2012

🌎 Kraj produkcji: USA

💬 Wersja językowa: polskie napisy

Jak w praktyce stosować wywiad motywujący, aby pomóc nawet opornym klientom we wprowadzaniu zmian


To znacznie więcej niż wprowadzająca lekcja na temat wywiadu motywacyjnego. Film, złożony z tematycznej rozmowy, odgrywania ról i fragmentów sesji z klientem, jest skierowany zarówno do osób dopiero chcących rozpocząć stosowanie MI, jak i do tych, którzy chcieliby doskonalić umiejętności przeprowadzania wywiadu motywującego, jakie już posiadają. 


Oglądając ten film:

  • Zobaczysz jak w praktyce działa wywiad motywujący jako metoda konwersacyjna pomagająca klientom we wprowadzaniu zmian.
  • Dowiesz się, w jaki sposób uniknąć odruchu naprawiania.
  • Poznasz narzędzie OARS: O – (Open questions) Pytania Otwarte, A – (Affirmation) Dowartościowanie, R – (Reflective listening) Odzwierciedlanie i S – (Summarizing) Podsumowania.
Wszystkie szkolenia są certyfikowane i objęte patronatem merytorycznym
Szkoły Psychoterapii Dialog.

Sprawdź, jak otrzymać certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu:

Kliknij tutaj

Recenzje Użytkowników

Cathy Cole

▶ Przeszkoliła tysiące różnych profesjonalistów w MI od 1995 roku i jest członkiem Motivational Interviewing Network of Trainers. 

▶ Prowadzi aktywną praktykę kliniczną.